På bemanningsfronten intet nytt

Ännu en vecka har gått i dessa underliga tider och vi på Four Service försöker hålla fanan så högt det bara går.

Självklart märker vi av en lägre orderingång men med våra 31 år i bemanningsbranschen så har vi väldigt många upparbetade kundrelationer som även i dessa tider behöver hjälp av våra stjärnor i kök, matsal och diskrum runt om i Sverige.

Med något lägre tryck på telefonerna så har vi i vår ledningsgrupp hunnit med att titta på våra nyckelord ”kvalitet, flexibilitet och personlig service” som varit med från starten 1989. Vi kan stolt konstatera att vi med vårt sätt att rekrytera och med vårt fokus på kundspecifika lösningar samt vår dygnet-runt-tillgänglighet följer det som bestämdes där i slutet av 80-talet.

Till dessa nyckelord vill vi nu också lägga till det tyngda ordet ”tradition” för att visa att vi är ett företag som står stadigt på den grund som murades i samma veva som Globen invigdes och Berlinmuren föll. Där och då var vi ensamt företag med idén om att sälja kvalitativa personallösningar till restaurangbranschen – idag ser marknaden lite annorlunda ut. Vi har som företag redan ridit ut ett helt gäng konjunkturstormar genom åren och kommer klara av även denna. Det ligger i vår företagstradition att snabbt göra nödvändiga justeringar och åtgärder för att möta rådande läge, vilket det än må vara.

Avslutningsvis vill vi hylla alla i vår härliga bransch som kämpar på, hittar nya försäljningsvägar, härdar ut och gör allt för att finnas till för sina gäster.

Ta hand om er, tvätta händerna och ha en trevlig helg!