Vi söker nu en driven hovmästare som även vill arbeta på vårt kontor!

Four Service expanderar som aldrig förr och därför söker vi nu efter en kunnig och rutinerad hovmästare som under det som är kvar av 2021 vill arbeta ute hos våra kunder.

Från mitten av januari 2022 och framåt tänker vi att du primärt kommer arbeta på vårt kontor, vid Avicii Arena i Stockholm, med bokning, personalkoordinering och hantering av kundärenden. Arbetet på kontoret kommer under perioder blandas med matsalsuppdrag ute hos våra kunder.

Den vi behöver till både kontoret och till fältet måste vara stresstålig, lösningsorienterad och flexibel när saker inte riktigt blir som det var tänkt från början. Vi andra på kontoret har högt i tak och alltid nära till skratt.
Att du är ett serviceproffs och ett upplevelsegeni ser vi som en absolut självklarhet.

Körkort är ett krav och tillgång till egen bil är ett plus.

Du ska:
• Kunna ansvara för den dagliga driften ute i en matsal/bar med tyngdpunkt på coachning och arbetsledning av en personalgrupp.
• Kunna planera och genomföra ett event från början till slut.
• Ha tidigare dokumenterad erfarenhet från arbetsledande befattning inom restaurang.
• Vara representativ för vårt varumärke, ansvarstagande och noggrann.
• Vara försäljningsfokuserad.
• Ha förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
• Behärska svenska och engelska i såväl tal som skrift. Ytterligare språk är meriterande.
• Ha goda datakunskaper samt vara bekant med Officepaketet.

Det viktigaste för oss är din branschkännedom, hur vi jobbar här på kontoret är något vi kommer lära dig. Det finns så klart mycket mer att berätta om denna tjänst men det tar vi när vi ses på en första intervju här hos oss.

Varmt välkommen att söka tjänsten genom att skicka ett CV och ett personligt brev till jobba@fourservice.se Har du några frågor är det bara att kontakta oss på 08-578 578 03.

På grund av det höga trycket av ansökningar på olika tjänster som kommer in just nu kan vi inte svara på alla ansökningar. Vi kontaktar dig som vi vill prata vidare med helt enkelt.